آخرین اخبار
کد مطلب: 80779
انهدام باند بزرگ جعل کارت معافيت
تاریخ انتشار : 1393/07/03 10:59:03
نمایش : 3558
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري از دستگيري ۱۰ عضو يک باند جعل کارت معافيت خبر داد که با در اختيار داشتن مهر جعلي ادارات و سازمان‌هاي مختلف، مبادرت به جعل کارت معافيت مي‌کردند.
به گزارش  سلام لردگان ، سرهنگ نورعلي ياري فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري صبح امروز با بيان اين مطلب اظهار داشت: در پي اخبار واصله مبني بر جعل گسترده مهر و اوراق ادارات و سازمان‌هاي دولتي و خصوصي و کارت‌هاي معافيت سربازي توسط چند نفر از جاعلان حرفه‌اي، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي شهرستان لردگان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي شبانه روزي، رئيس باند شناسايي و دريک عمليات غافلگير کننده دستگير شد که پس از انتقال به مقر پليس در تحقيقات فني و پليسي ابتدا با اظهارات فريبنده سعي در گمراهي ماموران را داشت اما با ارائه مدارک مستند و غير قابل انکار توسط پليس راز اقدامات مجرمانه خود و همدستانش را برملا کرد.

اين مقام مسئول همچنين تصريح کرد: اعترافات متهم حکايت از آن داشت که وي با همدستي 9 نفر ديگر طي چندين سال با جعل مهر، اسناد و اوراق سازمان‌هاي دولتي و خصوصي، مبالغ هنگفتي را کسب کرده‌اند که بلافاصله موضوع شناسايي و دستگيري ديگر متهمان در دستور  کارگروه ويژه رسيدگي کننده به اين پرونده قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به دستگيري ديگر اعضاي اين باند گفت: در جريان رسيدگي به اين پرونده بيش از 1000 مورد جعل اسناد کشف شد که تحقيقات تکميلي همچنان ادامه دارد.

وي از شهروندان خواست در صورتي که اطلاعاتي در اين زمينه دارند از طريق تلفن 110 و سامانه 197 و يا به صورت حضوري موضوع را با پليس در ميان گذارند.
منبع : مشرق
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس